استفاده از Mail Merge در Word 2007 به بالا

چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 00:27

به نام خدا


با سلام و احترام
یکی از امکانات word 2007 به بعد mail merge (میل مرج) می باشد. mail merge در واقع امکانی برای نوشتن اطلاعیه ها و دعوت نامه ها و… می باشد.شما به کمک mail merge می توانید یک نامه را یک بار تایپ کنید و به کمک دیتابیسی از داده هایی که خودتون میسازید  با تغییر قسمت های متغییر نامه ی خود را چاپ کنید .شما با پیش رفتن این مراحل میتوانید به راحتی از این امکان استفاده کنید . ( پسورد فیلم آموزشی:001761 )

               pdf آموزشی                                           فیلم آموزشی
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.